Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: Splošni pogoji) spletne trgovine www.mior.si so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Uradni list RS, št. 98/04). Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev kadarkoli, brez vnaprejšnje najave. Splošne pogoje je kupec vedno dolžan sprejeti pred oddajo naročila v spletni trgovini, ker je to del postopka naročila. Splošni pogoji so vedno na razpolago tudi na sedežu družbe.

Definicije pojmov

Skrbnik in lastnik (v nadaljevanju: skrbnik) spletnega mesta, spletne strani, spletne trgovine, Facebook profila, Instagram profila, domene www.mior.si in pripadajoče elektronske pošte oziroma elektronskih poštnih predalov je MIOR, d.o.o., Ulica Pohorskega bataljona 8, 2000 Maribor Spletno mesto predstavlja vsaka stran v okviru naslova www.mior.si. Uporabnik spletnega mesta je vsaka oseba, ki obišče katerokoli spletno stran na spletnem mestu www.mior.si (v nadaljevanju: uporabnik).

Sprejem splošnih pogojev

Vse cene so izražene v EUR.

Nismo zavezanci za plačilo davka na dodano vrednost, zato cene na spletni strani www.mior.si le-tega ne vsebujejo.

Akcijske ponudbe veljajo do izteka veljavnosti akcije ali do razprodaje zalog.

Vse cene na spletni strani veljajo v trenutku oddaje naročila in ne vsebujejo stroškov dostave, pakiranja in stroškov plačila po povzetju, razen, če na spletni strani ni izrecno drugače navedeno. Morebitni stroški dostave, pakiranja ter plačila po povzetju so ob nakupu navedeni posebej.

Skrbnik si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

Cene

Vse cene so izražene v EUR.

Nismo zavezanci za plačilo davka na dodano vrednost, zato cene na spletni strani www.mior.si le-tega ne vsebujejo.

Akcijske ponudbe veljajo do izteka veljavnosti akcije ali do razprodaje zalog.

Vse cene na spletni strani veljajo v trenutku oddaje naročila in ne vsebujejo stroškov dostave, pakiranja in stroškov plačila po povzetju, razen, če na spletni strani ni izrecno drugače navedeno. Morebitni stroški dostave, pakiranja ter plačila po povzetju so ob nakupu navedeni posebej.

Skrbnik si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

Oddaja naročila

Nakupovanje v naši spletni trgovini je enostavno in uporabniku prijazno. Želeni izdelek v košarico dodate s klikom na gumb “Dodaj v košarico”. Ob tem se v desnem zgornjem delu spletne strani sproti osveži število izdelkov v simbolu košarice. Ko imate v košarici vse želene izdelke in želite zaključiti naročilo, enostavno kliknete na košarico na vrhu strani.

Klik vas pripelje na blagajno, kjer vidite celoten povzetek svoje košarice. V tem koraku izberete način plačila, vnesete morebitno promocijsko kodo, svoje podatke, telefonsko številko in elektronski naslov. Hkrati bodo k skupnemu znesku prišteti tudi morebitni drugi stroški (poštnina, strošek plačila po povzetju, …).

Za zaključek naročila kliknete na gumb “Naročilo z obveznostjo plačila”. S tem se strinjate s temi Splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine in obveznostjo plačila za pravkar oddano naročilo.

Če imate kakršnakoli vprašanja ali potrebujete pomoč, smo vam na voljo preko telefona v času, ki je zapisan na spletni strani. V primeru, da v času klica ne moremo odgovoriti na vaš klic, vas bomo znotraj navedenega časa klic vrnili. Elektronsko pošto nam na naslov: info@mior.si lahko pošljete kadarkoli, odgovorili pa vam bomo najkasneje naslednji delovni dan.

V primeru kontakta preko Facebook in/ali Instagram profila ne moremo garantirati za odgovor najkasneje naslednji delovni dan.

Potrditev naročila

Po zaključku naročila sistem spletne trgovine pošlje kupcu potrditveno sporočilo po elektronski pošti na elektronski naslov, ki ga je kupec navedel pred oddajo naročila. V primeru, da kupec napiše napačen ali neveljaven elektronski naslov in potrditvenega sporočila ne prejme, naj nas kontaktira po telefonu na številko, ki je navedena na spletni strani in le v času, ki je prav tako naveden na spletni strani. Elektronsko sporočilo lahko sistem na strani naslovnika prerazporedi v mape kot so: ‘Neželena sporočila’, ‘SPAM’, …, zato kupcu predlagamo, da pred klicem pregleda tudi take mape v svojem elektronskem predalu.

Naročilo

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku skrbnika in je kupcu dosegljivo na sedežu podjetja do datuma pošiljanja naročenih artiklov. Kupec ob nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s temi Splošnimi pogoji spletne trgovine www.mior.si in da se z njimi tudi v celoti strinja. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v slikovnem delu, besedilu in pri cenah. Za morebitne napake se vam opravičujemo. Slike pri nekaterih izdelkih so lahko simbolične.

Cenik, plačila in stroški dostave

Plačila v spletni trgovini Mior so mogoča na naslednje načine:

Obvezni podatki pri izvedbi plačila po predračunu so:

Naši podatki za nakazilo:

IBAN: SI56 1910 0001 1379 318
BANKA: DBS D.D.
Naziv : Mior d.o.o.., Ul. Pohorskega bataljona 8, 2000 Maribor.
Koda namena: OTHR
Referenca: SI 00 sklicna številka predračuna (lahko le zadnjih pet številk).

V primeru, da naročnik ni plačal naročila, lahko podjetje odstopi od pogodbe po roku, ki je naveden na pogojih plačila.

V primeru, da kupec naročenega ni prevzel je ob morebitnem novem naročilu dolžan plačati naročene izdelke vnaprej, skupaj s poštnino za ne prevzete in novo naročene izdelke.

Vračilo izdelkov

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 (štirinajstih) dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem potrošnika bremenijo stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona (stroški neposrednega vračila blaga).

V primeru odstopa od pogodbe podjetje najpozneje v 14 (štirinajstih) dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila za vrnjene artikle v skladu s temi Splošnimi pogoji. Predmet vračila niso dodatni stroški, ki jih je kupec plačal ob naročilu.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen, če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če podjetje zaradi tega ne nosi nobenih dodatnih stroškov. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen, če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopil od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v roku 14 (štirinajstih) dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 (štirinajst) dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga.

Vrnjeno blago potrošnik pošlje na naš naslov:

Mior d.o.o.
Ulica Pohorskega bataljona 8, 2000 Maribor

Stvarne napake

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Reklamacija ali pritožba

Kupec lahko blago pisno reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko v tem primeru zahteva zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa se odloči za vračilo kupnine. Kupec je dolžan o tem obvestiti prodajalca in mu vrniti neuporabljen izdelek na njegov naslov, v kolikor se s prodajalcem ne dogovorita drugače. Ko prodajalec prejme vrnjen izdelek ga pregleda in v kolikor ugotovi, da odstopanja niso nastala zaradi kupčevega ravnanja, mu na njegovo željo bodisi pošlje enak brezhiben izdelek, v kolikor je to mogoče, oziroma vrne celotno kupnino in poštnino za vračilo izdelka z načinom, ki omogoča sledljivost brez prejemnikovega podpisa po vsakokratnem veljavnem ceniku Pošte Slovenija.

OPOZORILO! Kaljeno zaščitno steklo, ki je bilo že nameščeno na ekran telefona in je bila z njega odstranjena zaščitna folija ali se je razbilo zaradi padca, udarca ali podobne nesreče, ni predmet reklamacije. Namen zaščitnega stekla je, da škodo udarca prenese nase in se razbije namesto dražjega telefonskega zaslona. Prav tako bomo zavrnili vračilo za vse kupnine, kjer so bile z etuijev ali ovitkov odstranjene zaščitne folije.

Pisno reklamacijo oz. pritožbo pošljite na naš poštni ali elektronski naslov s pomočjo obrazca: Obrazec za vračilo blaga, ki je naveden v razdelku Vračilo blaga.

Komunikacija

S kupcem bomo stopili v stik preko sredstev komunikacij na daljavo v skladu z določili ZEKom-1. Elektronski naslov kupca lahko uporabljamo za trženje, če od kupca svojih izdelkov ali storitev pridobimo njegov elektronski naslov za elektronsko pošto, pod pogojem, da kupcu ponudimo jasno in izrecno možnost, da brezplačno in enostavno zavrne takšno uporabo svojega elektronskega naslova takrat, ko so ti podatki za stike pridobljeni in ob vsakem sporočilu v primeru, da kupec ni zavrnil takšne uporabe že na začetku.

Pritožbe in spori

Spoštujemo veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in imamo vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter imamo določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 02 461 2387 . Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov info@mior.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik in kupec soglašata, da si bosta po svojih najboljših močeh prizadevala morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče v Ljubljani.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Prijavite se na prejemanje novic in akcijskih ponudb.

Košarica
Sign in

No account yet?